دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۱

خزانه دار فدراسیون پزشکی ورزشی:

همسویی دقیق با کمیته های تخصصی و قانونمداری سرلوحه امور مالی است

سعید غلامی
خزانه دار فدراسیون پزشکی ورزشی همسویی دقیق با کمیته های تخصصی بویژه کمیته خدمات درمانی و قانونمداری را سرلوحه کار امور مالی دانست.
 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران،در ادامه جلسات اختصاصی بررسی عملکرد بخش های مختلف فدراسیون پزشکی ورزشی، طی نشستی با حضور سعید غلامی خزانه دار و مدیر امور مالی فدراسیون ، عملکرد این بخش مورد بررسی قرار گرفت.
سعید غلامی خزانه دار فدراسیون ضمن معرفی کارشناسان امور مالی به ارائه گزارش عملکرد مالی در نیمه اول سال جاری پرداخت و انتظارات و مسایل مرتبط با امور مالی فدراسیون در جهت عملکرد مطلوب این بخش را بیان کرد.
وی گفت: همسویی دقیق با کمیته های تخصصی و قانونمداری سرلوحه کار امور مالی است و امیدواریم در این راستا هماهنگی هرچه بیشتری با همکارانمان داشته باشیم.
همچنین دکتر خلیلیان سرپرست فدراسیون ضمن قدردانی از تلاش های انجام شده، اظهار داشت: دقت، سرعت و نظارت بر امور محوله در بخش مالی فوق العاده حائز اهمیت است و باتوجه به حساسیت امور مالی و اهمیت پاسخگویی به مراجع ذیربط  و همچنین احساس مسئولیت در قبال ارباب رجوع و همکاران هیات های پزشکی ورزشی استان ها ، شایسته است در این بخش اهتمام بیشتری داشته باشیم.
 وی با اشاره به جایگاه کمیته خدمات درمانی و خدماتی که این کمیته به ورزشکاران ارائه می کند، گفت: بدیهی است که امور مالی باید هماهنگی و همکاری بیشتری با کمیته خدمات درمانی داشته باشد تا ورزشکاران عزیز در کمترین زمان بتوانند خدمات لازم را از مجموعه پزشکی ورزشی دریافت کنند.
در این نشست کارشناسان امور مالی به ارائه نقطه نظرات و دیدگاه های خود پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.