دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۲

دکتر حاکمی:

تعامل فدراسیون پزشکی ورزشی با نواب رئیس بانوان فدراسیون ها و هیات های ورزشی گسترده تر می شود

لاله حاکمی
نایب رئیس بانوان فدراسیون پزشکی ورزشی با اشاره به اهمیت توسعه ورزش بانوان و نقش فدراسیون پزشکی ورزشی در ارائه خدمات به بانوان ورزشکار در سراسر کشور، تعامل هرچه بیشتر با نواب رئیس بانوان فدراسیون و هیات های ورزشی را از جمله اولویت های این بخش دانست. 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر لاله حاکمی در جلسه بررسی عملکرد امور بانوان فدراسیون، به نقش و جایگاه بانوان ورزشکار در اعتلای ورزش کشور و معرفی ایران اسلامی در میادین مختلف ورزش اشاره کرد و گفت: بدیهی است که همکاران ما نقش بسیار مهمی در توفیقات ورزش بانوان دارند و برای تعالی هرچه بیشتر این بخش، تعامل امور بانوان فدراسیون با فدراسیون های ورزشی بویژه فدراسیون های المپیکی در دستور کار قرار دارد.
وی همچنین فعال شدن بیش از پیش نواب رئیس بانوان هیات های پزشکی ورزشی سراسر کشور و تعامل آنها با دیگر هیات های ورزشی را  مهم دانست و از اهتمام امور بانوان فدراسیون برای توسعه خدمات مختلف پزشکی ورزشی به بانوان ورزشکار خبر داد.
همچنین دکتر خلیلیان، سرپرست فدراسیون ضمن استقبال از توسعه خدمات پزشکی ورزشی در حوزه امور بانوان از اقدامات امور بانوان فدراسیون در حوزه های ورزش قهرمانی و همچنین سلامت همگانی قدردانی کرد و ضرورت فعالیت بیش از پیش در این حوزه را مورد تاکید قرار داد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.